Deklaracja dostępności strony Internetowej www.odk.odolanow.pl
Odolanowski Dom Kultury zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.odk.odolanow.pl.
- Data publikacji strony internetowej: 2018-04-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-10
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Mogą się zdarzyć sytuacje, że cel linku nie jest odpowiednio określony, załączniki nie posiadają informacji na temat wielkości i formatu pliku,
- pewne grafiki nie zawierają tekstów alternatywnych oraz wersji tekstowej. niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów,
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2022-03-15
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-15
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Janusz Lizurej.
- E-mail: jlizurej@wp.pl
- Telefon: 62-733-13-08
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Odolanowskiego Domu Kultury
- Adres: Odolanowski Dom Kultury, ul. Bartosza 7, 63-430 Odolanów
- E-mail: odk.odolanow@op.pl
- Telefon: 62-733-13-08
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Odolanowskiego Domu Kultury posiada parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych. Budynek jest dwupoziomowy i nie posiada windy. Od strony głównego parkingu znajduje się wejście z którego mogą skorzystać osoby na wózkach inwalidzkich. Sekretariat znajduje się na parterze budynku. Przy głównym wejściu znajduje się tablica tyflograficzna z mapą budynku. Wejście na sale koncertowa dla osób na wózkach inwalidzkich dostępne jest od strony południowej budynku. Dopuszcza się wstęp z psem asystującym. W sekretariacie dostępna jest pętla indukcyjna. W przypadku braku możliwości poruszania się, wszelkie sprawy można załatwić na parterze budynku po przywołaniu pracownika sekretariatu.