Załącznik 2 Regulamin wynajmowania pomieszczeń w Odolanowskim Domu Kultury
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady udostępniania oraz użytkowania sal i innych pomieszczeń których właścicielem jest Odolanowski Dom Kultury Bartosza 7 63-430 Odolanów.
- Regulamin obowiązuje wynajmujących i uczestników takich wydarzeń jak: szkolenia, konferencje, warsztaty, prezentacje, pokazy, koncerty, spektakle, widowiska artystyczne lub innego typu spotkania,
- Udostępnienie powierzchni ODK może nastąpić tylko w celu zorganizowania wydarzeń wymienionych powyżej.
- Stawkę odpłatności za wynajem pomieszczeń ODK – określa cennik stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego regulaminu.
- Cena wynajmu pomieszczenia może być negocjowana
- W uzasadnionych przypadkach Dyrektor ODK może odstąpić od pobierania opłaty za wynajem pomieszczeń
- Pierwszeństwo w wynajmie pomieszczeń przysługuje:
§ 2. Zasady wynajmu
- Poprzez wynajęcie sali należy rozumieć zgłoszenie przez wynajmującego chęci użytkowania sali.
- Zgłoszenie rezerwacji dokonywane może być:
- drogą mailową
- za pomocą faksu: 62-733-13-08
- telefonicznie 62-733-13-08
- bezpośrednio w sekretariacie ODK
- Rezerwacji należy dokonać co najmniej na 2 tygodnie przed planowaną datą Wydarzenia.
- Zwrot wynajętej przez wynajmującego salę powinien nastąpić w ciągu 30 minut od zakończenia okresu użytkowania sali, w celu przeprowadzenia wspólnych oględzin stanu sali i jej wyposażenia przez przedstawiciela ODK.
- W przypadku przedłużenia czasu korzystania z sali, ODK uprawniony jest do naliczania dodatkowej opłaty za każdą rozpoczętą godzinę według obowiązującego cennika.
- Faktura VAT wystawiana jest przez ODK na podstawie dokonanej wpłaty.
2. Płatność można uiścić w dwóch formach:
§ 3 . Obowiązki wynajmującego oraz uczestników wynajmu pomieszczenia.
- utrzymywania porządku i czystości w trakcie trwania wynajmu pomieszczenia
- wyegzekwowania od firmy cateringowej sprzątnięcia sali szkoleniowej i pomieszczenia w którym udostępniono posiłki lub sprzątnięcia tych pomieszczeń na własną rękę
- zapewnienia dozoru odzieży wierzchniej pozostawionej przez Uczestników wynajmu w sali lub na korytarzu w trakcie trwania wynajmu
- pozostawienia sali po wynajmie w takim stanie, w jakim została mu przekazana.
- Odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku z wynajmem ponosi wynajmujący, w szczególności odnosi się to do utraty, ubytku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu, odzieży wierzchniej lub innych przedmiotów ODK
- W przypadku stwierdzenia szkody lub straty wynikłej z niewłaściwego użytkowania wynajmowanych pomieszczeń przedstawiciel ODK stworzy dokumentację uszkodzenia wraz z kosztorysem napraw, następnie dokona napraw zgodnie z kosztorysem, którego kopie prześle na adres wynajmującego. Wynajmujący pokryje w całości koszty usunięcia uszkodzenia w terminie 14 dni od daty doręczenia noty obciążeniowej.
- Odolanowski Dom Kultury nie ponosi odpowiedzialności za wynikłe szkody moralne lub zdrowotne na uczestnikach wynajmu powierzchni lub samych wynajmujących
§ 4. Przepisy porządkowe.
- Odolanowski Dom Kultury zastrzega sobie prawo odmowy udostępnienia sal, jeżeli charakter organizowanego Wydarzenia jest sprzeczny z przepisami prawa lub w sposób negatywny może wpłynąć na wizerunek ODK!
§ 5. Przepisy końcowe.
- ODK zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do obowiązującego regulaminu.